Blog

Blog
"Az eszközkiadó automaták használatával csökkent a kontrolálatlan eszközfelhasználás, átlátható működést és kulturált megjelenést tesznek lehetővé az üzemben." P. Gábor – autóipar
Rendszeres tájékoztatót kérek az automatákról!!

Az eszközkiadó automaták beüzemelése

Az eszközkiadó automaták beüzemelése

Sokan kérdezték, szinte minden üzleti megbeszéléskor előkerül, hogy mi az eszközkiadó automaták bevezetésének folyamata?

Mennyi idő, milyen lépések szükségesek,

milyen feltételeket kell biztosítania a megbízónak ahhoz, hogy minden zökkenőmentesen történjen.

1)    Egyből kártyázunk
Sokan nem is gondolnák, hogy ez mennyire fontos. Már az első találkozáskor kérünk 3-4 darab érvényes dolgozói kártyát, amit letesztelünk, hogy miként tudjuk olvasni, hogyan kommunikál automatáinkkal. 
Hogy miért fontos ez? Mert a dolgozók meglévő, saját beléptető kártyájukkal tudják használni az automatát, a kártyájuk alapján tudjuk követni, mikor, mit és mennyit vettel fel. Nem kell új kártyát, eszközt csináltatni, a régi kártyájukat tudják használni.
Találkoztam már olyan esettel, ahol több mint egy évig nem tudták összehozni a kiszállított automatát a dolgozói beléptető kártyákkal. Ezért ez a kezdőlépés. 
2)    Minta termékek
Fontos, hogy tudjuk előre, milyen termékeket szeretne az automatákban elhelyezni. Ahol nem probléma, ha a kiadott termék beleesik a kiadó tálcába, ott a spirálost javasoljuk, ahol viszont sérülhet a leeséskor a kiadott termék, oda mindenképpen liftes automatát kell szállítanunk. Maguk a termékek sem egyformák, ezért az a legjobb, ha már az elején kapunk néhány mintát azokból a termékekből, amit az automatákból szeretnének felvenni
3)    Konnektor: ha áram van, minden van
Marketinges túlzásként szoktuk mondani, hogy a mi automatáinknak csak egy konnektorra van szükségük. Ez természetesen igaz is, az üzemeltetéshez nekünk valóban másra nincsen szükségünk. Nem kell drága internet kapcsolatot kiépíteni az automatáig sem, mert az GSM hálózaton keresztül a saját mobil távközlési egységével kommunikál a szerverrel. Tehát ha a kártyákat és a termékeket bevizsgáltuk, Önnek már csak egy konnektorra kell rámutatnia és az üzembehelyezés kész.
4)    Elhelyezés
Korábbi tapasztalataimból kiindulva azt tanácsolom, hogy az automatát védett helyen helyezzék el, ahol rögzíthető és ahol biztonsági kamerával is figyelhető. Ritkák a szándékos rongálásból fakadó javítások, de még a kevés rongálás is csökkenthető, ha megfogadja tanácsom.
A biztonsági szempontok mellett az is fontos, hogy könnyen, gyorsan, akadálymentesen megközelíthető legyen a dolgozóknak az automata.
Ha személyes találkozásunkkor mutat egy alaprajzot vagy személyesen járjuk be a helyszínt, akkor a tapasztalataim alapján tudok javasolni helyszínt.
5)    Jogosultsági beállítások
Annak érdekében, hogy ne kelljen külön automatát telepítenie a különböző eszközigényű dolgozóinak, be tudunk állítani csoportokat. Így az egy csoporthoz tartozók csak a nekik jogosult termékeket tudják felvenni ugyanabból az automatából. Ha több automatát helyezünk üzembe, és erre nem csak az eszközfogyás, hanem a telephelyen belüli távolságok miatt is szükség lehet, be tudunk állítani „területi korlátokat is”, azaz máshol elhelyezett automatából ne tudjon felvenni olyan eszközt, amire egyébként a saját területén lévő automatából jogosult lenne.
6)    Dekoráció
Ez a koktélcseresznye a folyamat végén. Kívánságára automatáinkat egyedi designnal is szállíthatjuk, vagy fel tudjuk matricázni olyan üzenetekkel, amit Ön el akar juttatni dolgozói felé.

+ Mennyi idő egy eszközkiadó automata telepítése?
Egy eszközkiadó automatát, függetlenül attól, hogy rezsieszköz- vagy védőeszköz- vagy szerszámkiadó automata, átlagosan 40-60 nap alatt tudunk kiszállítani a szerződéskötést követően, de előfordult már, hogy  ennél szűkebb idő alatt is üzembe helyeztünk készülékeket. Ha a fenti kérdéseket körültekintően átbeszéljünk, biztos vagyok benne, hogy elégedett lesz velük és az általuk elért eredményekkel.

Vissza

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

*a csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező