Blog

Blog
"Az eszközkiadó automata rugalmassá teszi a termékekhez való hozzáférést, megkönnyíti és leegyszerűsíti a folyamatokat." S. Attila- ipari higiénia
Rendszeres tájékoztatót kérek az automatákról!!

Nyugodtan akar aludni?

Nyugodtan akar aludni?

Cégvezetőként gyakran visszük haza a munkahelyünkön kialakult problémákat,

ha nem vezetjük le a steszt, akár komoly alvászavarhoz is vezethet.

Gábornak sikerült megtalálnia a megfelelő módszert nyugalma megőrzésére. 

Az alvás nem luxus, hanem szükséglet

Alvásszakértők szerint a lakosság több, mint 30%-a szenved a stresz okozta alvás zavarokban. Lefekvéskor kezdünk el azon agyalni, mit nem csináltunk meg aznap és előre számolgatjuk a következő napon elvégezendő feladatok számát.

A munkahelyünkön pedig fáradtan, ingerülten, kimerülten vonszoljuk magunkat egyik feladattól a másikig. 
Van megoldás? Egy kedves ügyfelem és barátom, Gábor hasonló cipőben járt, azonban sikerült egy egyszerű megoldással kezelnie a munkája által okozott alvászavarát. Elmesélem.

Ön mit csinál munkaidő után?

Egy vállalkozás vezetőjeként, közel 10 középvezető koordinációja, 300 dolgozó megélhetésének biztosítása, pénzügyi és szervezeti folyamatok átlátása, a felmerülő problémák azonnali megoldása, mind-mind felelősséggel jár. Ez bizony hatalmas nyomást, terhet ró az ember vállára. Ezt a terhet Gábor is érezte, és egy idő után már nem volt elég a munkaidő a plusz feladatok elvégzésére.
Ezért a munkát, amire napközben nem maradt idő, hazavitte és otthon fejezte be: vacsora mellett nézte át a rendeléseket, a hálószobában számolta ki az eszközhiányok havi átlagait, a rengeteg irat pedig az éjjeliszekrényen tornyosult.
Amikor pedig a fáradtság utat parancsolt magának a félkész papírok felett, Gábor órákig forgolódott, nem bírt elaludni. Másnap pedig nem tudott koncentrálni, halmozta hibákat, ingerült és fáradt volt, sokkal lassabban haladt a munkájával. Ekkor jöttem én az ötletemmel, ami nem a citromfű és meleg tej kombinációja volt, de még nem is a levendula.


Mindig a fejétől bűzlik...

Jelöljünk egy napot, amikor semmi mással nem foglalkozunk, mint azokkal a feladatokkal és folyamatokkal, amit naponta végzünk. A legjobb, ha aznap nem is megyünk be a munkahelyünkre, és a telefont sem tarjuk magunknál. Tudnunk kell hátralépni pár métert, hogy onnan nézzük át a feladatot, különben soha nem találunk rá megoldást. Aki úgy gondolja, hogy egyedül nem tudja megoldani ezt a feladatot, kérheti főnöke, munkatársa, vagy külső tanácsadó segítségét. Egy jó folyamatszervezéssel rengeteg szabadidőt tudunk felszabadítani.
Amit megcsinálhat egy gép helyettünk, azt a legnagyobb luxus emberrel elvégeztetni. Ilyen munka az adminisztráció is. A munka szervezése során különösen érdemes odafigyelni azokra a feladatokra, amik automatizálhatóak, géppel elvégeztethetőek.
Delegálás. Ne akarjuk egyedül elhordani a hegyet. Csapat nélkül nem fog menni. Egy jól irányított, szervezett és számonkért csapat csodákra képes. Fontos a bizalom, de még fontosabb az ellenőrzés.

Gábor éveken keresztül nyüglődött a védőeszközök fogyásának adminisztrációjával. Gondolatai mindig el-elkalandoztak, így akár háromszor annyi időt is elvitt egy kimutatás elkészítése. 
A feladatot viszont el kellett végezni, hiszen így követték, hogy melyik védőeszközből mennyi fogyott, mikor és mennyit kell rendelni, hogy az ellátás folyamatos legyen. 

A csomót egy jól irányzott feladat kiosztással átvágta: megkérte a beszerzési vezetőt, hogy járjon utána, hogyan és milyen megtakarítás érhető el a védőeszközök, rezsianyagok, szerszámok kiadásának automatizálásával kapcsolaban. A munkatárs jó munkát végzett, egy héten belül elkészült a prezentációval, egy újabb hét elteltével Gábor már kezében tartotta a beérkezett árajánlatokat, és döntött.

Azóta a védőeszköz-automaták levették Gábor és munkatársai válláról az eszközök rendelésével, elszámolásával, hiánypótlásával kapcsolatos felesleges terheket, így elég ideje maradt vezető munkakörének ellátására és az otthoni, családjával töltött idő aktív eltöltésére is. 


Ön is hasonló gondokkal küzd, mint Gábor?

Mindenben nem tudunk segíteni, de az automatáink nyújtotta kényelmet, biztonságot, és adminisztrációs teher csökkenést meg tudom ígérni. Vegyen le egy felesleges terhet a válláról, élje mindennapjait stresszmentesen a védőeszköz-automaták segítségével és aludjon nyugodtan cége gördülékeny működése és saját egészsége érdekében!


Kőházi Zoltán

Vissza

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

*a csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező