Pályázati információk

Pályázati információk

Támogatás mértéke: 63,89 %

Projekt bemutatása

A visszagyűjtő automata, mint termék létrehozásának az igényét a minél zártabb védőeszköz kiadási protokoll és a még hatékonyabb költségmegtakarítás generálta. A visszagyűjtő automatával két területet céloztunk meg. Az egyik maga a használt eszközök visszagyűjtése ellenőrzött módon. Azoknál a cégeknél, ahol magasabb árfekvésű kesztyűket és munkaruhákat stb. használnak és ezeket mossák, újra kiadják a dolgozóknak, ott nagy probléma hogy a munkadarabok bizonyos százaléka elkallódik, amit újjal kell pótolni.

A másik felhasználási módja az automatának a védőeszköz kiadó automatával alkot zárt rendszert. A dolgozó először leadja a visszagyűjtő automatába az elhasznált védőeszközt, a leadáskor kap egy kreditet a belépőkártyájára, amivel jogosulttá válik hogy a munkájához szükséges új eszközt felvegye. Így az üzemből egyáltalán nem kerülhet ki a munkaruházatból, jelentősen csökkentve a felhasználást. A visszagyűjtő automata alkalmas ruházat, alkatrészek visszagyűjtésére, ugyanakkor veszélyes hulladék zárt visszavételezését és tárolásában is megoldást jelenthet. Az automata létrehozása alkalmas különböző iparágak igényének a kiszolgálására, úgy mint autóipar, gyógyszeripar.

A cégeknek sok problémát jelent hogyan csökkentse az indokolatlanul magas védőeszköz felhasználást, hiszen munkavédelmi szempontból ki kell adnia azt a mennyiséget, amire a dolgozónak szüksége van. Ugyanakkor a dolgozók pazarolnak, mert nem rendeltetésszerűen használják fel ezeket és egyik után veszik fel a következőt. Korlátozni nem lehet a dolgozót a felvételben, az meg a mindennapi gyakorlatban nem megoldható, hogy dolgozónként ellenőrizzék a leadást és a felvétel indokoltságát. Erre a problémára nyújt nagy segítséget a visszagyűjtő automata, mert automatizált formában oldja meg az ellenőrzést.

Projekt befejezésének tervezett dátuma:2018.08.31.


Támogatás mértéke: 30,9%

Projekt bemutatása

A Modern Vállalkozások Programja keretében vállakozásunk felhő alapú vállalatirányítási rendszert vezet be. A tervezett megoldás a HIBRID SM felhő alapú moduláris cégirányítási szoftver, amely a pályázati kiírásban szereplő auditált megoldások között szerepel.

A pályázat keretében 4 felhasználó kerül oktatásra és kap hozzáférési jogosultságot a rendszer használatához valamint üzembehelyezési támogatást kap a vállalkozás, hogy a felhasználás körülményeit megfelelően tudja kialakítani.

A kiválasztott szoftver az alábbi fő modulokat és funkciókat tartalmazza

  • Vállalati CRM - ügyfékapuval
  • Kontrolling és döntés támogatás
  • Beszerzés, logisztika - összeszerelés modullal
  • Munkafolyamat irányítás

Tudás menedzsment rendszer

A kiválasztott szoftverre a pályázat keretében 22 hónapos felhasználói jogosultságot kap a vállalkozás.

Projekt befejezése: 2019.05.27.