Blog

Blog
"Az eszközkiadó automaták használatával csökkent a kontrolálatlan eszközfelhasználás, átlátható működést és kulturált megjelenést tesznek lehetővé az üzemben." P. Gábor – autóipar
Rendszeres tájékoztatót kérek az automatákról!

Miért egyedülállóak a Vendinvest automatái?

Miért egyedülállóak a Vendinvest automatái?

Mire való egy ipari eszközkiadó automata és a hozzá kapcsolódó naprakész eszközelszámoló rendszer?

 

Cégünk a piacra lépés óta folyamatosan azon dolgozik, hogy a leginnovatívabb és legbiztonságosabb termékeket nyújtsa partnerei számára, akár itthon, akár külföldön (Szlovákiában és Szerbiában is jelen vagyunk), ezzel is megkönnyítve a működésüket és csökkentve a költségeket. De hogyan is néz ez ki a gyakorlatban?

Nálunk minden a helyére kerül!

Mindegy, hogy egy vállalkozásnak szerszámra, védőeszközre, rezsianyagra van szüksége, esetleg a veszélyes hulladékot kell visszagyűjtenie, az ipari eszközkiadó automaták széles választékát biztosítjuk ügyfeleinknek. A szerszámkiadó- és kölcsönző automatától kezdve a visszagyűjtő készüléken át egészen a legújabb termékünkig,  a robbanásveszélyes anyagok kiadására alkalmas automatáig, bármilyen ügyféligényt ki tudunk elégíteni. A teljes termékskálánkat itt tekintheti meg.

Az automaták legfőbb feladata, hogy a teljes kiadási folyamatot kontroll alatt tartsák, azaz szabályozzák, hogy melyik kolléga mennyi anyagot, eszközt vehet fel, milyen módon történjen a jogosultságok kiosztása (engedélyezés, jóváhagyás), vagy éppen az anyagok, eszközök esetleges visszagyűjtése. Eszközkiadó automatáink illeszkednek a különböző iparágak igényeihez, így számos területen bevethetőek, különféle termékek ellenőrzött kiadására.


Hatékonyság éjjel-nappal

Automatáink a nap 24 órájában dolgoznak: gondoskodnak az automatikus adagolásról (jogosultság és időzítés alapján), folyamatosan figyelik a készletalakulást, elvégzik az eszközkölcsönzést (kiadás és visszavételezés), készletcsökkenés esetén az utánrendelést, illetve visszavételezik az elhasználódott termékeket. Az eszközelszámoló rendszer feladata összefoglalva tehát az, hogy mindig legyen megfelelő minőségű és mennyiségű eszköz a kollégák számára, ráadásul a felhasználást dolgozóra lebontva lehet követni, kizárva bármilyen visszaélést. Ezzel el is jutottunk az egyik leglényegesebb pontig: az automaták segítségével növelhető a vállalkozás hatékonysága, egyúttal csökkennek az eszközbeszerzési költségek.


Az előnyöket illetően nézzünk egy rövid példát!

Adott egy 200 fővel működő autóipar cég, több üzemcsarnokkal és különböző gyártási műveletekkel. Az automata kihelyezése előtt havi szinten 800-900 ezer Ft értékű védőeszközt vásároltak meg, nyilvántartásuk azonban nehezen volt lekövethető. 
A Vendinvest Kft. eszközkiadó automatáinak használatával havi szinten 250 ezer forinttal csökkenteni tudták a védőeszközök beszerzési költségeit, egyúttal a munkavállalók által is kedvelt, hatékony eszköznyilvántartási rendszer kiépítésében is segítettünk nekik. 
Első körben egy hónapos “próbaidővel” indultunk és azzal az ajánlattal, hogy amennyiben nincs 30%-os  eszközmegtakarítás, elhozzuk az automatánkat. Több területen is változásokat kellett elérni: edukálni kellett a dolgozókat, hogy megértsék és elfogadják az új folyamatokat, az eszközfelvétel rendszertelenségét kapacitásszámítással hatékonyabbá kellett tenni, illetve be kellett állítani a megfelelő jogosultságokat is. 
A rendezett folyamatok és az lekövethető eszközfelhasználás révén mindössze pár hónap alatt megfordultak a trendek és 35%-os megtakarítást értünk el, így nem volt kérdés, hogy a vállalkozás munkába állítson-e egy második automatát is.


Hogyan lehet Önnek is saját automatája?


A folyamat lényege, hogy az első lépéstől az utolsóig Önnel vagyunk:

• Először felmérjük cége igényeit, megtakarítási céljait.
• Az igényfelmérés után az automatát cége profiljára és működési elveire szabjuk. A végleges telepítés előtt tesztelésre is lehetőséget biztosítunk, így működés közben lehet ismerkedni a termékkel.
• Amennyiben megfelelő az automata, azonnal telepítjük és beüzemeljük.
• A működést folyamatosan figyeljük, online eszközökkel.
• Az automatát karbantartjuk és szervizeljük, szükség esetén pedig a folyamatok és a termékkör fejlesztésében is segítünk.
• Emellett 99,6%-os rendelkezésre állást is biztosítunk. 

Ha Ön is erre az útra szeretne lépni, nincs más dolga, mint megkeresni bennünket!

Legyen Ön is partnerünk és alakítsuk át együtt cégét! Bátran forduljon hozzánk,  mindenben segítünk Önnek!

 

Vissza